Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy
Ciężarówki i nie tylko...


JAK ROZOWSZECHNIACIE TO ZE JESTESCIE TRAKERAMI
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna -> Rozmowy na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Lucek
No ten to już wrzucił bieg



Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz - Kęty

 PostWysłany: Pon 11:27, 23 Kwi 2007    Temat postu: Back to top

...to było w grudniu ub.roku przed świętami.Wracałem moim busem z przyczepą z Anglii.Zatrzymałem się na stacji za Dortmundem.Zmęczony,pora póżna,na parkingu pełno.Wjechałem między ciężarówki ( mój citroen jumper max + przyczepa troche miejsca też zajmuje).Kierowca (Węgier) zaparkowanego obok zestawu kiwnął mi ręką przyjażnie na powitanie...sympatyczne to było..ale z drugiej strony stały dwa zestawy z Polski.Kierowcy palili papierosy przy autach.Kiwnąłem do nich i rzuciłem "dobry wieczór"..burknęli coś pod nosem,a potem słyszałem ich komentarze:"Uważa się trakera.zajmuje tym gównianym zestawikiem tylko nam miejsca,ma cb,oświetlił się jak tir i głupa rżnie.." i takie rózne jeszcze.....zrobiło mi się przykro...i to jeszcze Polacy......Mam pytanie: Czy ja jestem gorszy? do osobówek się nie zaliczam,niektórzy trakerzy "olewają "mnie..... cóz... w głebi duszy i tak czuję się trakerem razem ze swoim "zestawikiem" i nikt mi tego nie zabierze.....

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kregu
Moderator



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Namysłów k/Opola

 PostWysłany: Pon 13:43, 23 Kwi 2007    Temat postu: Back to top

Niektórzy kierowcy to buraki. Niestety taki jest świat więc się nie przejmuj bo masz takie samo prawo jak oni a to że jeździsz mniejszym zestawem nie uprawnia nikogo do oceniania ciebie i twoich umiejętności Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
BANDZIOR
grupa PT



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

 PostWysłany: Pią 18:18, 27 Kwi 2007    Temat postu: Back to top

Zgadza sie kregu czasami kierowca jezdzacy mnieszym zestawem moze miec wiecej umiejetnosci niz taki ktory jezdzi wiekszym a ze to polacy byli to sie zle zachowali bo my powinismy sie trzymac razem bo kiedys ty mozesz pomoc kierowcy z polski jezdzacemu wiekszym zestawem pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
TAXI-MARSEILLE
Gość






 PostWysłany: Śro 21:34, 09 Maj 2007    Temat postu: Back to top

Witam Wszystkich tych co jeżdżą i tych co będą to robić.

Oczywiście, że bycie kierowcą ciężarówki (mi bardziej pasuje stara, choć mylna nazwa TIR, bo przynajmniej każdy wie o co chodzi no i ta nazwa ma swój "klimat") to nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy ale też sposób na życie. To że teraz jeździ wielu młodych chłopaków tuz po egzaminie wynika z sytuacji na rynku pracy. Ja 6 lat temu miałem 7 lat stażu w transporcie krajowym (m.in. na Liazie z przyczepą) i musiałem mieć znajomości w firmie gdzie jeździło się za granicę, a i tak szef dał mi na początek 7.5t merca mówiąc, że młodemu zestawu nie powierzy. Teraz do tej samej firmy przychodzi chłopak 21lat który ma C+E od miesiąca, a wcześniej przez pół roku woził Lublinem chleb po mieście i ten sam szef sadza go na roczną Scanie i każe mu jechać do Anglii mówiąc, że "da sobie radę, jeździ już 6 miesięcy".
 
Ice_Man
No ten to już wrzucił bieg



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

 PostWysłany: Śro 23:02, 09 Maj 2007    Temat postu: Back to top

TAXI-MARSEILLE napisał:
Witam Wszystkich tych co jeżdżą i tych co będą to robić.
przychodzi chłopak 21lat który ma C+E od miesiąca, a wcześniej przez pół roku woził Lublinem chleb po mieście i ten sam szef sadza go na roczną Scanie i każe mu jechać do Anglii mówiąc, że "da sobie radę, ".


Z jednej strony masz rację, ale z drugiej skąd my młodzi mamy brać to doświadczenie.

Radę sobie da pod warunkiem, że bedzie świadomy tego jak malo wie i umie, a szef nie zmusi go do jazdy ponad swoje umiejętności.

Znam starych kierowców, ktorzy przesiedli się z Tatr i Liazów i katują teraz nowe samochody.
Znam też takich co mają dopiero 100 tyś km za sobą i używają więcej glowy na drodze...
Takie samo zagrożenie na drodze powoduje stary kierowca, który zmęczony jedzie "na styk" - bo umie i ten mlody co zawraca na 30 razy - w jednym i drugim przypadku brak wyobraźni kończy się tragicznie!

Szerokości! Bajo!


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
TAXI-MARSEILLE
Gość






 PostWysłany: Czw 15:49, 10 Maj 2007    Temat postu: Back to top

Źle mnie zrozumiałeś! Ja nie krytykuję młodych chłopaków, którzy od razu po zrobieniu uprawnień chcą jeździć dużym zestawem za granicę.
Krytykuję właścicieli firm, którzy wolą ponosić ryzyko, niż zapewnić starym kierowcom takie wynagrodzenie, aby nie myśleli o pracy np. w Anglii.
Gdyby młody przyszedł do firmy i na początek dostał 7.5 tonówke i np 3000zł, a potem pod okiem starszego kolegi uczył sie jeździć zestawem mając świadomość, że ten starszy ma np. 6000zł to robiłby to chętniej i planowałby swoją przyszłość w tej firmie, a nie ucieczkę za granicę po roku. A taki szef spałby spokojnie ufając swoim starym i młodym kierowcom, a tak to musi zatrudniać wciąż nowych i coraz mniej doświadczonych, a efekt jest taki jak pisaliście wcześniej.
Niech Wam się kółeczka kręcą, a panienki nęcą, gumowych słupków, misiaczków głupków, krótkiej drogi hamowania TAXI MARSEILLE się kłania.
 
Ice_Man
No ten to już wrzucił bieg



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

 PostWysłany: Sob 0:51, 12 Maj 2007    Temat postu: Dobrze zrozumiałem! Back to top

Zgadzam się z tym, że to szefowie ponoszą winę, nie kierowcy. Swoją drogą takie nastały czasy.

Nie odebrałem tego jako ataku na podobnych sobie. Chcialem Ci tylko pokazać, że szufladkujesz ludzi, a rozbity samochód nie oznacza wcale mlodego kierowcy, choć w istocie w pewnym wieku łatwiej o brawurę i nierozwagę.

Ja obserwując swoje Ojca nauczyłem się, że nauka na drodze nigdy się nie kończy, zawsze coś nas może zaskoczyć. Każdy milion km za sobą przybliża nas do idealu, ale ten jest nie osiągalny

szerokości i tyle powrotów co wyjazdów. !73


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Michał Truck
Zna sie na ciężarówkach



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Stalowa Wola

 PostWysłany: Śro 23:02, 30 Maj 2007    Temat postu: Back to top

Ja mam problem po pod moim blokiem każdy interesuje sie piłka i inymi żeczami a ja turystykoą rowery i Truki jest jeden kolę s mały ale on sie tak interesuje od siebie

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
TAXI-MARSEILLE
To juz porządny klubowicz



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych-PL/ Lleida - Hiszpania

 PostWysłany: Czw 23:09, 31 Maj 2007    Temat postu: Back to top

Michał, fajnie że masz swoją pasję i chwała Ci za to. NAPRAWDĘ!!!!!!!
Ale proszę Cię... czytaj swoje posty ZANIM je wyślesz... bo czasami trudno Cię zrozumieć.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Michallo
To juz porządny klubowicz



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

 PostWysłany: Wto 21:38, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

ja chodze narazie do gimnazjum za rok ide do mechanika i moi kumple myślą że siedzenia jako pasarzer kierowcy i jazda po cąłej polsce jest niemęcząca i oni są tacy głupi że tego nie rozumią ciekawe czy oni by potrafili zebrać się o 1:00 do ciężarówki i pilnować kierowce żeby nie zasną i jeszce taką ciężarówką co jezdziłem z tatkiem mercedesem 817 co ma takie pzredmuchy w silniku to co ten percedes pzreszed i co my sie nim ojezdziliśmy teraz tatko dostał scanie 144 V8 460 to jest całkiem iny komfort

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna -> Rozmowy na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach