Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy
Ciężarówki i nie tylko...


MAN TGL

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna -> MAN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
mobilkomania
Administrator



Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LESZNO end EUROPA

 PostWysłany: Pią 16:36, 29 Cze 2007    Temat postu: MAN TGL Back to top

MAN TGL

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
mobil19
Powoli się wkręca



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrzeg

 PostWysłany: Pią 7:52, 11 Lip 2008    Temat postu: Back to top

Fajny jest ale jeślij chodzi o zdjęcia to nie dam Surprised

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
krecik133
To juz porządny klubowicz



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

 PostWysłany: Wto 17:14, 08 Gru 2009    Temat postu: Back to top

Produkcję modelu MAN TGL, będącego następcą serii lekkich i średnich samochodów ciężarowych MAN L2000 rozpoczęto w 2005 roku. Nowy model skonstruowany został z wykorzystaniem rozwiązań konstrukcyjnych zastosowanych w serii ciężkich ciężarówek MAN TGA. MAN TGL produkowany jest w czterech wersjach o dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej odpowiednio: 7,49 t, 8 t, 10 t i 12 t. W zależności od wymagań klientów stosowane są cztery rodzaje kabin: standardowa C (długość 1620 mm, wysokość 1569 mm), wydłużona L (długość 2280 mm, wysokość 1645 mm), wydłużona i podwyższona LX (długość 2280 mm, wysokość 1925 mm) oraz załogowa Doka mogąca pomieścić 7 osób.

Do napędu modeli serii TGL zastosowano silniki wysokoprężne, 4-cylindrowe typu MAN D0834LFL o pojemności skokowej 4,58 dm³ i mocach 150 KM, 180 KM lub 210 KM oraz jednostka 6-cylindrowa MAN D0836LFL o pojemności skokowej 6,87 dm³ i mocy maksymalnej 240 KM. Silniki te w zależności od wersji spełniają normy czystości spalin Euro 3 lub Euro 4. Jednostki napędowe zblokowane zostały w zależności od wersji z 5-biegową manualną skrzynia biegów ZF 5S-42, 6-biegową manualną skrzynią ZF 6S, 8-biegową manualną Eaton FSO 8309 lub zautomatyzowaną 6-biegową MAN TipMatic.

W 2008 roku przeprowadzono lifting modelu, w wyniku którego zastosowano nowy wzór osłony wlotu powietrza oraz elementy wyposażenia wnętrza stosowane w modelach MAN TGX i TGS. Do oferty dołączyły jednostki napędowe spełniająca normy czystości spalin Euro 5 i EEV. Silniki te rozwijają moc 150 KM, 180 KM, 220 KM oraz 250 KM (6-cylindrowy).

W Polsce model ten dostępny jest również pod oznaczeniem Star TGL, a w Austrii jako Steyr TGL.






foto źrodło: google

Tekst źrodło: wikipedia


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ciężarówki mobile cbradia tuning dostawcze autobusy Strona Główna -> MAN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach