kregu
PostWysłany: Wto 19:43, 12 Cze 2007    Temat postu: DPD Polska wprowadza - DPD Consumer Premium

Rozwój e-handlu, zapotrzebowanie klientów na profesjonalną obsługę logistyczną sprzedaży internetowej oraz rosnące wymagania odbiorców indywidualnych, przyczyniły się do opracowania przez firmę DPD Polska kompleksowego produktu, pod nazwą DPD Consumer Premium. Jest to pierwszy na rynku produkt uwzględniający potrzeby klientów biznesowych i odbiorców indywidualnych w segmencie B2C

Firma DPD Polska, mając na celu podniesienie konkurencyjności obsługiwanych klientów, stworzenie elastycznego rozwiązania uwzględniającego specyfikę rynku B2C oraz podniesienie jakości i efektywności doręczeń do Odbiorców indywidualnych, wprowadza na rynek produkt DPD Consumer Premium. Produkt ten daje możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb odbiorcy, który sam określa czas i miejsce doręczenia, decyduje o tym w jaki sposób chce być poinformowany o dostawie oraz w efekcie, rezygnując bądź wybierając dodatkowe opcje, definiuje ostateczną cenę usługi.

'Stworzyliśmy produkt będący wypadkową potrzeb i oczekiwań rynku oraz naszych operacyjnych możliwości. Po kilku miesiącach testów przygotowaliśmy dedykowane narzędzia online i offline, zapewniające skuteczną obsługę logistyczną naszych klientów. Narzędzia te mogą być wykorzystywane przez Call Center bądź na stronach e-sklepów. Pokazują one m.in. dostępność naszych kurierów w poszczególnych lokalizacjach i strefach czasowych w całej Polsce. Oznacza to, że końcowy odbiorca może sam określić dogodny dla siebie czas i adres doręczenia: w miejscu zamieszkania, pracy, na wakacjach, czy w oddziale DPD' - mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

Produkt DPD Consumer Premium jest produktem łączącym istniejące usługi oraz nowe opcje tj.: COD, dokumenty zwrotne, doręczenia do rąk własnych, doręczenia w przedziałach czasowych 12-15:00, 15-18:00, 18-21:00 dla danego kodu pocztowego, weryfikację danych odbiorcy, przesyłka zwrotna oraz powiadomienie SMS'em lub e-mail'em. Jest on skierowany do firm wymagających wysokiej jakości i skuteczności doręczeń.

'Tworząc DPD Consumer Premium braliśmy pod uwagę potrzeby zarówno klientów biznesowych jak i indywidualnych. Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferując produkt, który gwarantuje satysfakcję końcowym odbiorcom a tym samym zwiększa konkurencyjność firm z nami współpracujących' - dodaje Rafał Nawłoka.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group